top of page
  • תמונת הסופר/תTal Meiri

תמונות מהחיים הטובים: מגזין קולינריה, לייף סטייל ותיירות

עודכן: 25 במאי 2022

שונית וייס


"קיטו היא לא דיאטה חדשה. התזונה הקיטוגנית נמצאת בשימוש לטיפול בהתקפי אפילפסיה כבר עשרות שנים, והיא מוכחת כיעילה מאד לילדים שסובלים ממחלת האפילפסיה.

לפני כשנתיים עברתי לתזונת פליאו. התזונה הפליאוליטית מכונה "דיאטת האדם הקדמון", והיא בהחלט גרמה לי להרגיש טוב יותר, לרזות 15 ק"ג שהעלתי בגלל הרבה מתוק והרבה בצקים, ולהשתפר ברמת האנרגיה.

כשמדברים על דיאטה קטוגנית, הכוונה היא לדיאטה דלה מאוד בפחמימות ועשירה בשומנים, שגורמת לגוף שלנו לשחרר לזרם הדם חומרים שנקראים גופי קטו או קטונים.

רוב תאי הגוף שלנו מעדיפים לנצל בתור דלק את הגלוקוז המגיע מפחמימות. בהיעדר פחמימות שיכולות להתפרק לגלוקוז, הגוף מתחיל לפרק את מאגרי השומן. אהה! שווה! בינינו, מי לא רוצה שמאגרי השומן יתפרקו להם בקלות יחסית?

לתהליך הזה של פירוק השומן קוראים קטוזיס"

"טל מאירי מארחת בחצר ביתה במושב בשרון. האווירה נהדרת, היין נשפך, וגם התיאבון נפתח, בגדול.

טל למדה בישול ב"דנון", ותוך כדי שהיא מבשלת, היא גם מסבירה את התיאוריה של התזונה הקיטוגנית, את הפן הבריאותי, את הצד הטעים והמשביע שבתזונה, וכן, גם את עקרונות הירידה במשקל.

סדנת האירוח של טל נקראת בישול דל פחמימה וקטוגני RealFood Keto, והיא כוללת ארוחה מלאה, עתירת שומן בריא וטבעי, חלבונים במידה, וכמובן, דלה מאד בפחמימות.האוכל שנעשה מול עיני האורחים הוא אוכל "אמיתי", ללא גלוטן, ללא סוכרים, לא מעובד ומחומרי גלם איכותיים". לינק לכתבה http://www.goodlifepic.co.il/2020/09/Real-Food-Keto_2.html






פוסטים אחרונים

הצג הכול
Post: Blog2_Post
bottom of page